نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1833
-
الف
+

کمیدین ایرانی: برای موفقیت سریال های کمیدی به سلیقه مخاطب توجه کنیم

«مهران غفوریان» در مورد عوامل تاثیرگذاری که باعث موفقیت یک اثر کمیدی می شود ، سخن گفت.

«مهران غفوریان» در مورد عوامل تاثیرگذار بر موفقیت یک اثر کمیدی می شود ، سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مهران غفوریان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «در حاشیه» شاهد بودند و به تازگی در سریال تلویزیونی «زوح یا فرد» به ایفای نقش پرداخته اند، در مورد عواملی که در موفقیت یک اثر کمیدی تاثیرگذار است ، سخن گفت..

«مهران غفوریان» گفت: اگر سازنده سریال‌های کمیدی دغدغه مخاطب را داشته باشند و مخاطب را جزئی از سریال‌های خود بدانند، می‌توانند سریال‌های موفقی را نشر کنند.

«غفوریان» بازیگر کرکتر «فرشید» در سریال نوروزی «زوج یا فرد» درباره این که چه عواملی منجر به موفقیت آثار کمیدی نزد مخاطبان می شود، به فارس گفت: در ابتدا باید به روز باشیم و در گام‌های بعدی تلاش بیشتری برای موفقیت آثار کمیدی در تلویزیون به کار بریم.

وی در ادامه با بیان عواملی که در این زمینه مورد اهمیت است، افزود: هرچه عوامل سازنده یک سریال حساسیت بالایی درخصوص کارشان داشته باشند و برایشان مهم باشد که چه فلمی را برای مخاطب به تصویر می کشند و دغدغه ساختن کار خوب را داشته باشند، نتیجه بهتر و موفق‌تر خواهد بود.

بازیگر سریال «در حاشیه» ادامه داد : اگر همه ما این موارد را رعایت کرده باشیم یعنی اینکه به مخاطبمان توجه کردیم و او را نیز جزئی از آن اثر دانستیم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : اگر این گونه باشد ، سریال به خوبی دیده خواهد شد و مردم آن را دوست خواهند داشت، چرا که مطابق سلیقه او عمل کردیم.

سریال کمیدی نوروزی «زوج یا فرد» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» و تهیه کنندگی «مهران مهام» در این ایام از صدا و سیمای ایران در حال نشر می باشد.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، یوسف تیموری، اشکان اشتیاق، مهران غفوریان و ...از جمله بازیگران این سریال می باشند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر